فکر کنم انقدر استرس طبیعی زایمان کردن رو داری که یه هفته زودتر شیاف رو قطع کردی
ولی اشکال نداره همه چیز بستگی به طول سرویکست داره عزیزم
هرچی درد بکشی طولت کمتر میشه و دهانه باز
انشالله به سلامتی زایمان کنی و دختر نازتو بغل بگیری
بزار به ۳۷ برسی بعد قطع کن خطر داره الان زایمان کنیا
شیاف چی ؟
فعلا قطع نکن پس اگ درد داری بزار حداقل۳۶ هفته تمام بشی وارد۳۷ شدی قطعش کن خیالت راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.