۴ پاسخ

فکر کنم انقدر استرس طبیعی زایمان کردن رو داری که یه هفته زودتر شیاف رو قطع کردی
ولی اشکال نداره همه چیز بستگی به طول سرویکست داره عزیزم
هرچی درد بکشی طولت کمتر میشه و دهانه‌ باز
انشالله به سلامتی زایمان کنی و دختر نازتو بغل بگیری

بزار به ۳۷ برسی بعد قطع کن خطر داره الان زایمان کنیا

شیاف چی ؟

فعلا قطع نکن پس اگ درد داری بزار حداقل۳۶ هفته تمام بشی وارد۳۷ شدی قطعش کن خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی