۸ پاسخ

من حق بیمه هامو خودم میدم، بیمه تامین اجتماعی، سه ماه زمستون رو دادم ۵/۷۰۰ الان فیش سه ماه بهار رو گرفتم شده ۹/۷۰۰، یعنی گند بزنن همه چیزو، قربون خدا برم چرا باید توی این نسل، توی این موقعیت جغرافیایی به دنیا میومدیم، جز بدبختی و گرونی و حسرت هیچی نمونده برامون، اینم اوضاع مملکت، شبا بلند میشن میرن توی میدونا جمع میشن، نه که گل و بلبله، میرن حمایت میکنن

باز یه عده طرف اینان😏

بدبخت تر از اینم میشیم
ماهم تو خورد وخوراکمون موندیم
ازاین پس اجاره خونه و چه خاکی تو سر بریزیم 😔😔😔

خدا نگذره از همشون که بدبخت بودیم بدترم میشیم.
بعدش تا بخوایم حرف بزنیم طرفداراشون میگن مملکت تحریمه مملکت تازه از جنگ بیرون اومده باید تحمل کنیم و پشت ن ظ ا م بمونیم 😏

بدتر هم میشه.تمام خسارت جنگ رو باید ما با گرونی بدیم

مگه خواهر و برادرات اوضاع رو نمیبینن؟
یا کمتر برن برای شام و نهار بعد شام برن سر بزنن.یا کمک کنن به جایی بر نمیخوره

کاش خواهراوداداشات هواشونو داشته باشند من خودم همیشه برا شام و ناهار نمی‌رم مگه اینکه مهمون داشته باشند

😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان دارا مامان دارا ۶ سالگی