۴ پاسخ

اون بستگی به درآمد داره..وگرنه همیشه کم میاد متاسفانه

والا مدیریتم کنیم باز کم میاد انقدر که هر روز میره رو قیمتا

سعی میکنم چیزایی که اضافی هستن رو خرید نکنن وواجبارو بخرم بعد ماه به ماه اگه مثلا مرغی که خریدم زیاد اومد جاش چیز دیگه ای میخرم زیادم سعی میکنم هله ولوله برای بچه ها نخرم

اون مارو مدیریت میکنه تا ما اونو 🥲

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ سالگی