۱۱ پاسخ

غذا بخور، غذای زیاددددددددد🤣🤣🤣

غذا زیاد بخور . صبحونه تخم مرغ بخور . روزی چن تا سفیده تخم مرغ . آجیل بخور

زیاد بخور😅

بگمممم😜😜

سلام عزیزم خوبی من چاقی و لاغری کار میکنم خواسی پیوی پیان بده راهنماییت کنم

تو بیا بکو چطوری لاغر شدی
من بهت میگم
شیرینی جات بخور ولی اینا راه چاقی نیس
خدایی نکرده قند نگیری

قرص گلکسی

چند کیلویی مگه

غذا زیاد بخور برنامه کالری شمار نصب کن طبق اون باید روزانه غذا بخوری
اگه اشتها نداری زینک پلاس بخور خودم با این روش چهار کیلو اضاف کردم

شیرخشک بزرگسال ام هست بخور

غذا ک خوردی پشت بندش شیرینی جات بخور

سوال های مرتبط