فرنی نینیاتونو با چی میپذین
اب یا شیر

۵ پاسخ

اب

شما باید با آب بپزی من از هفتو نیم با شیر پختم

با اب. ولی بهداشت گفت با شیر درست کن چون وزن نگرفته بود

چون تازه شروع کردی با آب
ماه ۷ با شیر دکتر گفت میتونی بپزی

آب گلم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان لنا💫 مامان لنا💫 ۱۷ ماهگی