۱۵ پاسخ

دخترخالم عروس اردبیلی هاست هر چند وقت یکبار میاره واسه مادرم

خیلی خوشمزه مقویه

اخ چقد من دوس دارم🥲

من سویمورم 😕

اینو عطاری ها میفروشن ؟

مقویه گلم 😃❤

میگن ۱۸ مدل ادویه داره داخلش بنظرم خیلی گرم و‌ مقویه من خیلی طعمشو دوست ندارم ، اما همسرم عاشقشه

فقط چرا این اینهمه روغن داره واس ما که فرستاده بودن اینجوری پر روغن نبود

جوانه گندم و ی سری ادویه های خاص روغن حیوانی که دیگه الان خیلی کم استفاده میکنن خیلی خاصیت داره چون شکر توش میریزن بجایی عسل قندش خیلی بالاس

خیلی گرمیه
مگه روش ننوشته ک چی داره ؟

وایییی دلم اب شد منم میخوام😫😂
اره عزیزم خیلی مقویه و بشدت گرمی زیاد بخوری کلا جوش میزنی

کلی ادویه و گرمی داره، دقیق نمیدونم چیه ولی همینه 😂 زیاد نخور جوش میزنی 🤣

خیلی مقویه

خیلی مقویه گلم

عالیههههههه عاشقشم خیلی مقویه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
Sara jon 🥰 Sara jon 🥰 قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری