موزیش خوبه
میشه بدون تجویز دکتر خورد برایه تمام خانمایه بار دار مشکلی نداره
کاکائو ش با شیر خوشمزس
من توت فرنگیش رو گرفتم بدک نبود ،کلا با شیر زیاد قاطی نکن خوردنش یکم سخت بود برای من
من با یه فنجون شیر درستش میکردم و میکشیدم بالا که نیارم بالا
زیاد درست کنی میمونی توش
البته بعضیا دوسش دارن من هیچوقت از پودر های ویتامین موقع ورزش هم استفاده نمیکردم چون بدم میومد
ولی شنیدم شکلاتی هم داره بسته به ذائقه خودت
قیمتی نداره من ۳۲۰ گرفتم دو سه ماه پیش
موزی خریدم ۳۸۰
کاکا یو 365
من ميخورم كاكائويي و موزيش خيلي خوبه
من میخورم۳۶۵ طعم موزی ووانیل بهترازبقیه اس
من نخوردم اما گفتن طعم کاکائو بهتر طعم های دیگش هست
۳۵۰تقیمتش
برای من اینجوری داده محلوله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.