من توت فرنگی و موزیش خوردم عالیییی
خیلی خوشمزس دوس دارم خالی بخورمممم😶
اره کاکاعوش خوبه
اگ قند نداری میتونی بخوری
بعد غذا حتما بخور تاثیر داشته باشه
من که دوتا تا الان خوردم
اگه تغذیت خوب نیست بگیر بخور ولی اینم بگم یبوست میاره و وزنت هم خیلی میبره بالا
اگر دیابت نداری فکر نکنم مشکلی داشته باشه
لیدی میل آزاده دکتر تجویز نمیکنه
من بهش گفتم بنویس برام گف آزاد باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.