۸ پاسخ

من توت فرنگی و موزیش خوردم عالیییی

خیلی خوشمزس دوس دارم خالی بخورمممم😶

تصویر

اره کاکاعوش خوبه
اگ قند نداری میتونی بخوری

بعد غذا حتما بخور تاثیر داشته باشه

من که دوتا تا الان خوردم

اگه تغذیت خوب نیست بگیر بخور ولی اینم بگم یبوست میاره و وزنت هم خیلی میبره بالا

اگر دیابت نداری فکر نکنم مشکلی داشته باشه

لیدی میل آزاده دکتر تجویز نمیکنه
من بهش گفتم بنویس برام گف آزاد باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان شایسته و ترانه مامان شایسته و ترانه ۵ ماهگی
مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی