منم میخام تولد پسرم و یکم دیر تر بگیرم ایرادی نداره مهم اینه خوش بگذره بهتون عزیزم
نه بابا چرا بد بشه هر وقت شرایطشو ادم داشته باشه باید گرفت مهم اینه که همون زمانی بگیری که واقعا بهتون خوش بگذره
ن بابا چرا بدبشه
منم تولدشو دیرترمیگیرم البته میخام اتلیه ببرم وگرنه ی کیک شب تولدش گرفتیم خونه پدرشوهرم بودیم
نه اصلا بد نميشه مهم اينه شرايطت اوكي باشه و بعدم خوش بگذرونين
نه چی میشه مثلاً یذره دیرتر بگیری
مزش میره
بد که نمیشه یکم لوس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.