۴ پاسخ

مبارکه عزیزم بسلامتی طبیعی نگران نباش

من پماد الفا میزدم گفتن از تترا بهتره من لیزری بود بخیه هم زد اما خون نیومد پماد رو میزدم رو گاز میزاشتم رو التش

آره نگران نباش اصلا
فقط نزار گریه کنه
برا عاروق گیری نزار‌رو‌شونه هات
ی‌مدل دیگه پیدا کن
پماد تتراسایکلین خیلی زیاد و‌تند تند بزن چرب باشه
پوشک سایز بزرگ‌ببند براش
ب پهلو بخابون
هرچی بیشتر ادرار کنه بهتره

طبیعی عزیزم منم پسرم اینجوری شد

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی