۶ پاسخ

بله بالاست هم ناشتا هم بعد ناشتایی

چرا انقدر دیر ازمایش گلوکز میدی

اره بالای ۹۲بالاس و ۱۸۰ کامل رو مرزه

اره عزیزم برو دکتر خطرناکه

اره عزیزم باید بری دکتر غدد و بعد کارشناس تغذیه چون این مشکلو منم داشتم و دارم

آره یه جورایی چون ناشتات لب مرزه

سوال های مرتبط