بله بالاست هم ناشتا هم بعد ناشتایی
چرا انقدر دیر ازمایش گلوکز میدی
اره بالای ۹۲بالاس و ۱۸۰ کامل رو مرزه
اره عزیزم برو دکتر خطرناکه
اره عزیزم باید بری دکتر غدد و بعد کارشناس تغذیه چون این مشکلو منم داشتم و دارم
آره یه جورایی چون ناشتات لب مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.