چقد شهرای دیگه ویزیتا خوبه
ما قبل عید رفتیم ۴۰۰ الان ۷۰۰
قبل عید۴۵۰بود الان ۶۰۰رفتم
متخصص ۵۲۰
قبل عید ۳۸۵ بود دیروز ۵۰۰کشید
فوق تخصص کودکان بردم ۸۵۰
۲۴۰ بود شده ۴۰۰
قبل عید ۲۷۰ الان ۳۷۰
من دوتا ویزیت میدم دکترم شده ۷۰۰ ماما ۲۵۰ و خیلیییی به نظرم رفته بالا
من شنبه رفتم دکتر ۵۰۰ کشید
من دکترم 350 میگرفت
دیروز رفتم 500
۷۰۰بود
۴۹۰ بود شده ۹۰۰
قبل عید ۳۵۰ بود دیروز ۶۰۰،بیمارستانی ک میخواستم بدم از ۵۵ تومن شده ۱۰۰ تومن!!!سونو و ازمایشم ک هیچی تازه سقف بیمه های تکمیلی هم اومده پایین کلا ثبت نمیکنن انگار
من۳۲۰ میدادم پارسال ک امسال ۵۰۰دادم
ژن داداشم سونو تشکیل جنیین داد ۱۲۹۰🫨🫨🫨🫨🫨 درصورتی ک مهر ماه همین سونو ۲۸۰ بود
من سونو رشد جنین ۲۷ اسفند رفتم ۶۹۳ کشید .....ولی مطمئنم الان خیلی بیشتر شده
قبل عید ۳۰۰ بعد عید ۴۰۰ با بیمه تامین اجتماعی
قبل عید ۴۵۰ الان ۶۵۰
۵۰۰ شده عزیزم متخصص
۴۰۰بوده شده ۷۰۰
دکتر من قبل از عید ۶۵۰بود الان ۹۵۰کرده
دکترم ۳۵۰ بود شده ۵۰۰
۵۰۰ بود
سنو گرافی هم از 400/500 شده 1170
520 تومن ویزیت ماما شده
قبل عید. 320دیروز رفتم 500دادم به خدا خیلی سخته با این همه هزینه ها😔
من دیروز رفتم۵۰۰دادم
قبل عید۴۰۰بود الان شده۶۰۰
ویزیت دکتر من همون قیمت قبله ۳۲۰ ولی سونو ها واقعا خیلی گرون شده😐
۵۰۰۰میدم من
منم چند روز پیش رفتم ۵۰۰ ، قبل عید ۴۵۰ بود
قبل عید240
بعد عید370
با بیمه تامین
اره چند روز پیش رفتم
متخصص زنان قبل عید ۲۸۰ بود
الان ۴۰۰ شده ، البته با بیمه
آزاد فک کنم ۵۰۰
مال من ۳۲۰ بود کرده ۳۷۰
گرووووون من قبل عید 440 دادم الان 550 شده تازه کلینیک بود معلوم نیست مطبش چند شده. سونو رشد دو روز قبل عید دادم 1200 باز دکتره برای ماه دیگ برام نوشته پرسیدم میگه 2200🤦🏽♀️ 🤦🏽♀️
دکتر من همون قیمت قبل بود ۳۲۰
دکترم تو بیمارستان هست مطب نمیرم
امسال با بیمه سلامت ۲۱۰ شده بدون بیمه حتما ۳۰۰ هست
۵۰۰ شده
من رفتم ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.