حق میدم ترو خدا مسخره نکنید بخاطر سقط های بی دلیل از همه چی میترسیم
ننننه خیلی خطرناکه اصلا لب نزن🤦
جدی داری میگی؟ من که بین شوخی و راست خانوما موندم دیگه.
اگر قند بارداری نداری اره بخور نوش جان
اره چرا نتونی
اره مگه ماکارونی چی داره
😳😫😫🙄🙄
ن نخوری بچت زشت میشه😒
چرا نشه بخوری بجز چیزای گرمیجات دیگه همه چی میشه خورد ای خدا
ماکارانی خوبه که من نشاسته داره عالیه
😕😕😕😕.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.