۱۳ پاسخ

اره خوبه خداروشکر بیاید دیگهههههه

از دیروز دیگه اوکیه تهران

ما امروز برگشتیم خداروشکر خوبه

ما هیچ جا نرفتیم از اول

ماهم برمیگردیم دیگه فردا شب

ما که اصلا جایی نرفتیم

برگرد دیگه تموم شد ماهم برگشتیم

ما ک خیلی وقته برگشتیم

اخرش چي اومديم و اين جنگ حالاحالاها طول كشيد نبايد زندكي كرد؟؟
ما كه كل تعطيلات و كل جنگ را سركار هم رفتيم كه ارتباطات به مشكلي بر نخوره
توكل كن بر خدا و بيا سر زندگيت
هيچ جا خونه ادم نميشه

قربونتون برم واقعا باید برای تهرانی ها سر خم کرد خدا همیشه پشت و پناهتون باشه

من تا شنبه صبر میکنم

ازدیروز خداروشکر آروم

منکه تا شنبه میمونم

سوال های مرتبط