۷ پاسخ

ماهم نفهمیدیم ..نخواهیمم فهمید .والا معلوم نی چیکار کردن و چیکار قراره بکنن و چ خاکی تو سر ما مردم میکنن

نقض شد

فعلا آتش بست هست شنبه هم میرن مذاکره

اره.امریکا واسرائیل نزدن دیگه تا شنبه برن مذاکره ببین چی میشه

فعلا آتش بسه چون نه اونا میزنن نه ایران

از جانب آمریکا و اسرائیل بله شده و نمیزنن دیگه ولی امارت داره ایرانو میزنه

امارات ایرانو میزنه.

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۵ سالگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی