خانما واقعا آتش بس نقص شد؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

آره
این بیشرفا فقط برا قیمت نفت چرت و پرت گفتن ، وگرنه زده نقض کرده

بله آتش بس بصورت علنی نقض شد

الان همه جا دارن میگن آتش بس ، نقض نشده که ، دو هفته آتش بس هستن تا به نتیجه برسن برای یک توافق تاریخی

آره زدن

اینجا که یساعته پدافندا فعالن

دیشب مردم دور نیروگاه ها وپالایشگاه ها زنجیره انسانی تشکیل دادن تا سحر برای همون گفته آتش بس که مردم برن،بعد هر غلط می خواد بکنه

داره تهران میزنه الان

فعلا ایران نزده

پس ازدیشب ساعت سه میگن آتش بس شده

ایران میخواد اسرائیل رو بزنه

سوال های مرتبط