۴ پاسخ

نه نپوشون من یه مدت دستای دخترم بخاطر صورتش با دستکش می‌گرفتم اصلا با دستاش آشنا نشده بود انگار میترسید ازشون

من اصلا نپوشوندم پاهاشو، میگن دست و پای نوزاد باید هوا بخوره، الان هوا خوبه دیگه

هوا که خوبه چرا میپوشونیش پاها بچه ها یا دستاشون بخاطر خونرسانیش ضعیفه بیشتر سردن

عرق کرده عادیه زیاد گرمش نکن

سوال های مرتبط