به همسرت نده😑
بینی ات عالیه بده طلا بگیر برای خودت
۲۵۰ بگیر طلا برای خودت طلا گرون شد هم دماغت و باهاش عمل کن هم با بقیش بعدا ماشین بخر به شوهر پول نده من دادم اشتباه محض کردم خوب شوهرت راست میگه بزنه به نام تو
طلا بگیر برا خودت
راضیش کن ماشین بگیر ولی بگو بنام خودم باشه
از کجا این همه جمع کردی ؟
بهش بگو ماشین به نام خودم بخر
میتونی آبشده بگیری از جای مطمئن که اجرت هم نخوره بهت زیاد
بینی به این قشنگی! بدی پوستچی خرابش کنه برات؟ 🫣
برو طلا بگیر بنظرم
دماغت خوبه گل
عکس رز لبت و میفرستی خوشرنگه
بنظرم بینیت رو دست نزن مشکلی نداره به چهرت میاد
یا بده طلا یا از زیر زبون شوهرت بکش ببین اگه کنه بنام تو بده ماشین ،اگه نکرد ولش کن همون طلا
اگه دماغت مشکل داشت اره
ولی تو عکس که خوبه عمل میخوای چیکار
دماغت ک خوبه دختر ماشین بخد
ماشین خیلی خوبه منتهی به نامت نمیزنه بیخیال شو
پولتو تبدیل کن به طلا یا یه ماشین ارزون بخر به نام خودت
دماغتم خیلی قشنگه
دماغت خیلی خوبه عمل چی😑 طلا بخر یا همون ماشین برای خودت
بده طلا
یا بزار تو بانک سودش رو بگیر
اگ ب نام خودت نمیزنه ماشین نخر اما باهاش حرف بزن ک ب نامت بزنه کیف کن
ن بهش بگو ک باهم میریم کاراشو میکنیم ب اسمخودم بزن من بودم ماشینو میگرفتم
بینیت که از روبه رو قشنگه اگر از نیم رخ هم کوچیکه عمل نکن، بگو به شرطی میدم به نام من کنی و گرنه طلا میخرم
ماشین بخره اگه قبول نکرد به نامت بزنه بگو به نام پسرت بزنه
دوست من تهران عمل کرد دو ماه پیش ۶۰ تومن خیلی عالی شده بقیشم ببر طلا بخر
فعلا باهاش طلا بخر ولی طلای دست دو یا بدون اجرت،طلا میره بالا،دماغت هیچ مشکلی نداره از فکرش بیا بیرون پولت رو سرمایه گذاری کن
چه خوشگلي. نخوندم چي نوشتي زيبا 🥹😘
۲۵۰ تومن و بده یه تیکه زمین کوچولو تو دهاتی جایی
طلا بگیر
من دماغم عمل کردم فقط الان پول میخواد بیاد دستم برم پروتز سینه 😂😂❤️
دستبند بخر همیشه دستت باشه یا از این بنگل ها بهر همیشه دستت باشه یا کارتیه
بنظر من دماغت هیچ مشکلی نداره اگر ماشین میزنه ب نامت حتما ماشین بخر حالشو ببر اگ نمیزنه هم طلا بخر شاید ی کم بیاد پایین ولی باز مطمعن باش بالا میره
بینیت که قشنگه
کاری به پول و ... ندارم ولی بینیت خوبه تغییری نمیکنی
عزیزم ب نظرمن همشو خرج خودت کن ب خودت برس عملی چیزی ک میخای
پستچي يكي از دوستام عمل كرد اصلا راضي نيس ميگه اصن نميتونم درست نفس بكشم همون مرقع ٧٠ميليون ارش گرفت گرون ترين بود تو شيراز جاهاي ديگ ١٥تا ٢٠ميگرفتن
دماغت هیچ مشکلی نداره چرا عمل کنی
حتما طلا بخر
من طلای دست دوم خریدم یه تک میل ۱۲گرمی شد ۲۳۸تومن ..طلا بالا میره
ببین اگه ماشین و اسمت خودت میزنه ماشین بخر اگرم نمیزنه طلا
دمااغت که اگه اینه عمل نیاز نیس بنظرمن
سند ماشینم که خودم و خودش نداره عزیزم
مهم اینه زیر پای توعه
(اگه رابطت با شوهرت اوکی نیس یا بهش اعتماد کامل نداری این اصل صدق نمیکنه)
دویست میل بدی برای دماغ؟ بخدا حیفه!
بینیت خیلی خوبه من فک کردم عملیه
ب نظرم ی ماشین بگیر ولی ب اسم خودت
ولی ۱۱۱ نگیر یچیز دیگ بگیر
بینیت قشنگه
بنظرم یا ماشین بخر به نام خودت یا اینکه طلا بگیر وگرنه بینیت خیلی قشنگه بنظرم نیاز به عمل نداره
ماشین بگیر فعلا
دماغت خوبه پوست چی هم خیلییی گرون میگیره😶
ماشين بزن ب نام خودت
دماغت خوبه
ماشین بخر قبلش قرار کن بنامت بزنه
یام طلا بخر بعدا بفروش ماشین بخر
۲۰۰میلیون پول عمل بدی ک چی نه سود میکنی نه هیچی یجا برو پول عملش کمتر باشه مابقی پولتم طلا بخر سود کنی
اگرمیخواد ب نام خودش کنه نذار بجاش بزن ب کاری کار کن باهاش مثلا ناخن مژه یا هرچی خودت دوست داری
یا طلا بخر اگر هم ماشین خریدی ب نام جفتتون باشه
بینیت قشنگه عزیزم اگ ماشین بنامت میزنه ماشین بخر
ماشین به نام خودت
والا حیف این دماغ
ماشین بخر ب نام خودت حالشو ببر
بینیت ک خوبه قبلا عمل کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.