۹ پاسخ

من از یه مشاور شنیدم که الکی به بچه نباید پول داد باید یادبگیره برا چیزی که میخواد، تلاش کنه، خودش پول دربیاره

نه عزیزم کار درست میکنی منم پسرم ۱۲سالش می‌ره با پدرش کار می‌کنه پدرش بهش پول میده
بخاطر این که خودش کار کرده قدر پولش میدونه

کار درستی میکنی عزیزم 👌🏻

دکتر عزیزی که مشاور هستن گفتن درستش همینه میگفت دخترم جاروبرقی بزنه میفهمم بستش تموم شده

بستگی به اون کار و سنش داره ، اگر وظیفشه نباید بدی ولی اگر کاری باشه که وظیفش نباشه اتفاقا باید تشویق و تشکر بشه ازش

آفرین به تو میگن مادر
اینطوری هم پولی که میخواد میگیره بچه ت خیالت راحته
هم میفهمه در ازای هرچیزی باید تلاش کنه و چیزی که به دست میاره باید هزینه هم براش بکنه
فردا زن بگیره هم وظایف خودش میفهمه

آره من حرفهای یه مشاور شنیدم ک همینو میگفت

صد در صد درست
دکتر عزیزی میگفتن ب بچه ماهیانه نذید ...کار جمعی بگید انجام بده ب ازای اون پول بدید ،اگر طلب پول بیشتر کرد بقیه کارهای خودتون بدید انجام بده
تا بفهمه و در ازای زحمت و کار پول دریافت کنه ن همینجوری و از روی عادت

آفرین کاره خوبیه

سوال های مرتبط