۶ پاسخ

پسر من 103 و 15 🫩🫩

پسرمنم ۱۶ ودویست
قدش ۱۰۵ هست

پسرمن بهداشت اندازه گرفت قد ۱۰۵ وزن ۱۷۴۰۰ میگفت قدش رشدش کم بوده باید بیشتر باشه باوجود رشد هم داشته اصلا استپ نداشته 😕

اگه بهداشت گفته خوبه حتما خوبه . ب ژنتیک بچتونم بر میگرده که ژن قد بلند داره یا ژن هیکلی بودن داره یا ن

خوبه پسر منم وزنش همینه قدش سه جهار سانتی بیشتر ه

پسر منم همینه دقیق ، قد ۱۰۳ ، بهداشت میگن خوبه،ولی یکم ریزه س

سوال های مرتبط

مامان 🧸arsam مامان 🧸arsam ۴ سالگی