۸ پاسخ

ریه دخترا زود کامل میشه نگران نباش انشالله نمیره

پودرلیدی میل بگیر بریز تو شیر روزی دوبار بخور
روزی ۴،۵تا ام خرما بخور
غذاتم بیشترکن و چیزای مقوی بخور

منم پسر اولم وزنش بیشتر بود این پسرم خیلی ضعیفه🙁پسر اولم سی هفته ۱۶۰۰ بود دیگه دکتر برام‌سونو ننوشت ووقتی ۳۷ هفته و ۱ روز بودم زایمان کردم ۲۶۵۰ بود.ولی این پسرم ۳۰ هفته ۱۳۰۰ بود ۳۵ هفته ۲۰۸۰😥 دکترم امروز گفت برو سونو کالر داپلر انجام بده ک ببینیم اگه مشکل خون رسانی داره بچه رو ۳۸ هفته بدنیا بیاریم☹️

نگران نباش نمیره
غذای مقوی بخور مثل اجیل گوشت

واسه وزن که دستگاه نمیرن ،اون برا ریه هست بچه خواهرم ۳۴ هفته به خاطر مسمومیت زایمان کرد ۱۶۰۰ بود دستگاه‌ه هم نرفت

عزیزم ریه هاش تکمیل شده باشه کاری به وزنش نداره دختر خواهر من ۳۶هفته۱۶۰۰ دنیا اومد سزارین شد دستگاه هم‌نرفت

واسه وزن جنین هر روز کباب کوبیده بخور
بستنی
دلستر و اجیل خرما شیر

خوب دخترا یکم ظریف ترن
نگران نباش دستگاه نمیره انشالله
انشالله سر موقع بغلش میکنی 😍😍

سوال های مرتبط