پلاسنتا همون جفته پرویا ام یعنی سرراهی اگر تا آخر بارداری بالا نره بله باید سزارین بشه چون جفت روی دهانه رحمه ولی راجب درآوردن رحم درست نیس فقط درصورتی درمیارن رحمو ک جفت ب رحم چسبندگی عمیق داشته باشه من خودم با جفت سرراهی کامل سزارین شدم و مشکلی برام پیش نیومد
منم بچه اولم میگفتن جفتم خیلی پایین و سر راهی استراحت بودم سزارین کردم الان هم سومی حاملم الکی ب خودتون استرس ندین
حانلگی ها کم با استرس شدن دکتراهم بدتر میکنن
نمیشه با نظر یه دکتر پیش رفت بعدشم لابد مشکل دیگه ای هم هست ..دوست من سر راهی بود وطبیعی زایمان کرده ...زیاد استرس نکیر
نه بابا فکر نکنم رحمو در بیارن اصلا نشنیدم تا حالا
وای یا خدا رحم برا چی دربیارن
یعنی جفتش چطوری بوده؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.