مامانا جیگر دربارداری میشع بخوری

۱۰ پاسخ

نه نخور ضرر داره

در حد رفع هوس مشکلی نداره
مداوم نباشه

خیر اصلا

من نمیدونسم خوردم ب لکه بینی افتادم نخور ولی مثلا ی لقمه عب نداره

نه سقط آوره نخور

من میخورم

نهههههه اصلننن نخوریااا

نه میگن‌ مضره

خیر، مخصوصا در هفته های اول

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان مانی مامان مانی ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان mami مامان mami هفته دهم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فربد مامان فربد ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان بهاروباران مامان بهاروباران ۲ ماهگی