۷ پاسخ

افسردگی شدید گرفتی دارو باید استفاده کنی پیش روانپزشک برو نگران نباش درست میشه

عزیزم افسردگی داری برو دکتر منم اینجور بودم الان اوکی شدم

که دفه دیدی یک چیز غکین دیدم گریه کردم

چرا عزیزم ؟

منم اینجوری ام تپش قلب گرفتم جدیدا

مدیتیشن کن

افسردگیه
خودت حالتو خوب کن ورزش بیرون پیاده روی
نشد بادارو

سوال های مرتبط