اگه قند نداری ک بخور و حالشو ببر
من هرروز ملون میخورم🙂
من اصلا هندونه دوست نداشتم الان عاشقش شدم 😂😂 میگن واسه آب داخل کیسه آب خوبه و باعث پاکسازی کبد میشه و از زردی بچه جلوگیری میکنه
نههه بچت به دنیا بیاد قرمزه قیافش😂😂😂اخه چه ضرری داره فقط خربزه نخور خخخ
بله چرا نتونی
اگه قند نداری بخور هندوانه قندش زیاد مراقب باش
هندونه های الان همش با رنگ و چیز میزای مخصوص ب عمل میارن نمیشه اعتماد کرد ب خوردنش
هندونه چه مشکلی داره مگ
و منی که روزی نصف هندونه میخورم 🤣
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.