عزیزم حرفت درست. ولی همین شیرخشک هم شکر داره نباید استفاده بشه
اصلاً درک نمی کنم چرا به بچه زیر دو سال بیسکویت باید داد جز ضرر هیچی نداره
👌👌👌👌👌
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 دقیقا و باید مراقب بقیه هم باشیم
باید اسمشو بزارن بیسکوویت نامادری😉
نظرت درمورد سرلاک ها چیه عزیزم؟🥲
اتفاقا میخواستم برای اولین بار تست کنه آوا بیسکویت رو مرسی ک گفتی🌹
ازین بیسکوییت خارجیا چی
راسش من گاهی میدمش مخصوصا وقتایی ک بیرونمیریم بهونه میگیره نمیمونه تو کالسکه بدونه میدم دسش باهاش سرگرم میشه
من تو فرنیش خرما میریزم اونم ضرر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
من نه بیسکوییت دادم و ن نبات اشتهاش هم خوبه
فقط تایم دندونش بدغذاشد ک برطرف شد
واقعا حرف خوبی زدی عزیزم🙏🏻
باز بچه من اتفاقا غذا و میوه و نون خیلی دوست داره ولی بعضی وقتا عشقی بيسکوئيت مادر میدم میبینم اونقدر علاقه ای بهش نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.