بنظرم اگه خیلی ریزش داری و موهات بلنده کوتاش کن
چکاپ بده
کمخونی نداشته باشی
من کف سرم معلومه🫠😥
وااای منم خیلی بلند بود رفتم کوتاه کردم 🥲 ولی باز گاهی میریزه قشنگ میشه سر یکی دیگه مو گذاشتن😆😂😂
شامپو ضد ریزش هلس دراپ بگیر خیلی خوبه
اره خیلی خیلی میریزه ویتامین هم میخورم میریزه دست میکشم تو موهام میریزه
کوتاه هم کردم جدیدا تا بالا شونه هام بازم میریزه
گوه بهش ک همه جوره میریزه
اره منم افتضاح میریزه
۴ روزه دارم زینک میخورم میگن باید سه ماه مداوم یخری تا اثر کنه
شامپو ضد ریزش بگیر ،خیس شونه نکن،محکم نبند ،روغن نارگیل یاارگان بزن،خرما زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.