۴ پاسخ

منم نوبت گرفتم گف ۱۰صبح

فکر کنم ۱۰ بهت ‌گفته چون من ساعت ۱۰ نوبت داده بود بهم

مثلا هشت برو کارا پذیرشتو‌ کن و برگرد خونه دو ساعت بعد برو کلینیک تا صدات کنن

هر چی زودتر بری زودتر پذیرش میشی دکتر که بیاد زودتر میری داخل، دکتر قندی یازده دوازده به بعد میاد در هر صورت.

سوال های مرتبط