من خیلی دوس دارم تو سوپ ولی نه شوهرم دوس داره نه داداشاش فقط ما خانوما دوس داریم بخاطر اونا نمیپزیم چون میگن غذای سگه😒
پای مرغ اول بجوشون با اب بعد توش پیاز و سیر و رب و ادویه بریزو فلفل دلمه و بزار بپزه بعد بخورین ولی اگه میخوای عصاره بگیری دیگه رب نزن..له که شد از الک و ابکش رد کن و عصاره بگیر من استفاده میکنم خوشمزه ومقوی هست توی غذاهای مرغی و برنج های دمی خوشمزه میشه
من میشورم
یه پیاز هم چهار قاچ میکنم میندارم کنارش
آب هم میریزم
کمی هم ادویه میریزم تو آب
و نمک
و کمی آبلیمو
نمک همیشه آخرش هم کمه
وقتی میخوام بخورم نمک و آبلیمو هم میارم سر سفره
ولی توجه کن که حتما باید چهار پنج ساعت بپزه
وگرنه نپخته میمونه
منم میخورم و خیلی دوستش دارم🤣🥲
اگه بخای مثه آبگوشت درست کنی میتونی یکم با پیازو آبلیمو بجوشونیش بعد آبشو بریزی دور تو پیاز داغ سرخش کنی ادویه بزنی اگه دوس داشتی ربم بزنی بعد یه مشت خورده برنج بریزی آب کنی توش بزاری بپزه
من قبلا بچم کوچیکتر بود براش عصاره میگرفتم یه دونشو تو غذاهاش میریختم با اگه سوپ درست میکردم همینجوری خود پا رو مینداختم تو سوپش
من مامانم تو خورشت میریزه همین جوری چون خیلی مقویه
من همینجوری ساده میپرم با آب و زردچوبه و نمک و یه پیاز کوچیک داخل آب ميندازم، حسابی ک پخت فقط خود پاها رو میخورم گوشتش رو، میگن خیلی خواص دارع برای استخون و مفاصل و....
پای مرغ خوارکی برای استخوان خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.