۱۱ پاسخ

منم از اولش متنفرم حتی الان هم نمیتونم بخورم

من که یه مدت بهتر شده بودم الان باز ویار ب مرغ برگشته اون شب خونه خواهرشوهرم بودیم شوهرم هی جوجه تارف میکرد هی میگفتم ببرش اونور بوش حالمو بد میکنه انقد هی گفت تو بردار تا بزارم اونور یهو گریم گرفت واقعا بوش بد بود🤣

وا من عاشق مرغم 😂😃
طعم دارش میکنم میزنم بر بدن

منم حالم بد میشه اصلا افتضاح

من امروز لوبیاچیتی خوردم خوب بود

اوخ اوخ من هنوزم متنفرم

سبزی پلو درست کن با ماهی یا ماست بخور
سوپ درست کن مرغ و ریش ریش کن داخلش
لوبیا پلو یا ماکارانی عدس پلو
اگ بادمجون دوست داری کشک بادمجون یا میرزا درست کن

منم دقيقا مثل شما بودم
غذاهاي خورشتي ميخوردم كباب تابه اي اينجور چيزا
ي تايمي هم ويار داشتم اصلا اشتها نداشتم بيشتر قيمه شوربا اصفهاني و سوپ و اينجور چيزا فقط ميخوردم

من از اسمش بدم میاد🤦🥲

وای منم همچنان بدم میاد😩
خورشتی درس کن قیمه قورمه من ک گوشتم نمیخورم از اونم بدم میاد

منم دقیقا مثل شما موندم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری