۵ پاسخ

اره عزیزم من همیشه ب جا اب شیر میریختم

سلام خانوما خوبین روبیکا گروه زدم برا مامانا ی باردار و غیر باردار از تجربیات هم استفاده میکنیم خواستین به آیدیم پیام بدین روبیکا لینکو بفرستم براتون اعداد آیدیمو انگلیسی بزنین
@Z967682

با جو پرک درست میکنید؟ یا جو دوسر پرک؟

اصلش با شیر هست
جای اب شیر بریز

بله میشه اب بریز دوسه قاشق شیر پر‌چرب بریز

سوال های مرتبط

مامان آیهان خان مامان آیهان خان ۱ سالگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی