اره عزیزم من همیشه ب جا اب شیر میریختم
سلام خانوما خوبین روبیکا گروه زدم برا مامانا ی باردار و غیر باردار از تجربیات هم استفاده میکنیم خواستین به آیدیم پیام بدین روبیکا لینکو بفرستم براتون اعداد آیدیمو انگلیسی بزنین
@Z967682
با جو پرک درست میکنید؟ یا جو دوسر پرک؟
اصلش با شیر هست
جای اب شیر بریز
بله میشه اب بریز دوسه قاشق شیر پرچرب بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.