۶ پاسخ

عزیزم فقط آب میان بافتی از دست دادی...وگرنه با ۴ روز هیچوقت چربی آب نمیشه🙂

یه رژیم هست خانوم قاسمی البته رژیم ک ن پرخوریم هم داره اما روزانه چیزایی ک میگه فقط باید بخوری واقعا هم وزن کم می‌کنی من داداش وزن داداش وابجیام خیلی قشنگ وزن کم کردن سالم خوری هست اسم رژیمش

گروه نداریی

عزیزم چه جوری کم کردی رژیمت چیه به ماهم بگو خدا خیرت بده

سعی کن هر هفته یک کیلو کم کنی قرص زینک هم بعد نهار بخور هفته ی یه کیلو به عضلاتت آسیب نمیزنه

ادامه بدی همینجوری ارهه

سوال های مرتبط