عزیزای دلم کسی اکو قلب جنین انجام داده
من استرس دارم

۵ پاسخ

اصلا الکی نترس و استرس نداشته باش عین سنو شکمیه خیلیم ام زود کارت تموم میشه

مثه سونوگرافیه

مثل سونو گرافی اتفاقا خیلی حال میده که تا اخر بچه ت رو میبینی و تمام قلبش حتی سوراخای قلبش رو بهت نشون میدن من دو قلو باردارم گرقتم

سلام عزیزم اصلا چیز خاصی نیست منم انجام دادم نگران نباش

اصلا استرس نداشته باش من با آنومالی انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری