اصلا الکی نترس و استرس نداشته باش عین سنو شکمیه خیلیم ام زود کارت تموم میشه
مثه سونوگرافیه
مثل سونو گرافی اتفاقا خیلی حال میده که تا اخر بچه ت رو میبینی و تمام قلبش حتی سوراخای قلبش رو بهت نشون میدن من دو قلو باردارم گرقتم
سلام عزیزم اصلا چیز خاصی نیست منم انجام دادم نگران نباش
اصلا استرس نداشته باش من با آنومالی انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.