شکمت بزرگه نسبت به هفته ت
بچت میخوره پسر باشه
به پسر میخوره
نی نی پسره؟؟🥺😍
من چرا انقدر شکم ندارممممم؟🥺🥺همش توعه بچم انگار… بچت پسره؟
چون غذا میخوری ب خاطر اونه شبا گنده میشه
منم همینم 🤣🤣
عزیزم نینی دخمل یا پسریه
دقیقا مال منم همینجور شبا بزرگ اول صبا دیگه یجوری کوچیکه ک میگم شاید باردار نیستم
چون شکم اولت نیس 😂
من چون شکم دوومه همزودتر بزرگ شد چون از قبل شکم داشتم هم تغییر کرد
چون ک تا اخر شب نفخ داری از بابت خورد خوراک در طول روز صب با شکم خالی ن غذای هس ن نفخی
عه چه جالب من اصلا شکم ندارم🥲
عزیزم هنوز زوده واسه شکم احتمالا نفخه
دقیقققا.
صبحا خالیه خب.
شبا آب و غذا و باد توشه😁😁
ماشالله من الان انقدر ندارم😂
چون همین ک چیزی میخوری نفخ میکنی
جنسینت بچتون چیه؟
منم صبحا انگار هیچی نیس توش
ای وای😂😂
منم دقیقا همینطورم
اینم از رو ب رو 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.