اگ پاهای بچم مشکلی داشت ت بیمارستان میگفتن

۷ پاسخ

آره، معمولن بیمارستانا دکتر اطفال چک میکنه خدایی نکرده هر مشکلی باشه میگن،
برای من اینجوری بود.

باز من جدا هم ۷ روزگی بود بردمش دکتر نوزادان همه چیزو چک کنه ...

بچه منم دقیقا پاش همینجوریه
گفت تو رحم جاش تنگ بوده اینجوری شده
ولی گفت خودش خوب میشه

دکتر دختر بزرگه من گفت روز سوم نی نی رو بیار چکاب

میشه عمس پای بجتونو‌بذارید
پسره من مشکل داره پاش
چند تا دکتر بردم گفتن به مرور درست میشه ولی هنوز کجه😔

تصویر

پاهاش چ مدلین

بعد از ترخیص پیش دکتر متخصص نبردین؟
من ۱۳ روزگی بردم دکتر همه جاشو معاینه کرد

اره عزیزم بچه تو بیمارستان توسط متخصص اطفال سریع بدو تولد همه چیزش چک میشه

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۵ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی