۴ پاسخ

بدو تولد

بهداشت به من گفت 4 ماهگی ببر آزمایشگاه , آزمایش فاویسم ازش بگیر

فک کنم همون ۳ روزگی که از کف پا خون میگیرن

برا من تو بیمارستان گفت بهم ک نیست

سوال های مرتبط