سوال منم هست مال من پستونکم نمیگیره😐
گوگل یا هر سرچ انجین دیگه ای . من شبکه 4 خودمون دیدم.
عزیزم فقط سر زمان مشخص اندازه ای که لازمه بده . طبیعیه هر وقت که سینتو بدی دهنش میک بزنه مگه چند وقتشه. دختر منم اینجوری بود چند روز سر زمان بدی بعد اندازه ای که باید بخوره عادت میکنه .دختر منم پستونک نگرفت الان ۳ سالو نیمشه.
یه مستند هست درباره آوای نوزاد که وقتی گرسنشه از اون آوا استفاده میکنه. بشنوی خیلی بهت کمک میکنه تشخیص بدی چه مشکلی داره.
دختر من از همون یک ماهگی گرسنش بود دیگه میگفت اَا بعد دیگه تو روز سر زمان هم شیر نمیدادم هر وقت میگفت شیر میدادم.
تا بزرگ بشه خیلی کم گریه کرد
حتما اون مستندو ببین
آره
من به دخترم به تجویز دکتر پستونک میدم
البته دکتر به من گفت بعد از اینکه یک ماهگی کامل بشه بهش بدم چون ممکنه سینمو پس بزنه
منم حدودا از ۵۰ روزگی بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.