درد عین پریودی در هفته ۱۲طبیعی ؟؟؟لطفا جواب بدید

۳ پاسخ

بله عزیزم تا آخر بارداری باهات هس تقریبا فقط کمتر میشه هفته های بالاتر بیشتر استراحت کن، آب زیاد بخور و داروهاتو مثل شیاف ، قرص و امپول اگه داری سر وقت بذار

آره عزیزم

اگر خونریزی نداری خیر.چون رحمت و جفت بچه داره بزرگ میشه احساس درد پریودی شدید داری و حتی حالت تهوعت هم زیاد میشه همراه با سر درد البته شدت اش برای افراد متفاوت هستش

سوال های مرتبط

مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری