بله عزیزم تا آخر بارداری باهات هس تقریبا فقط کمتر میشه هفته های بالاتر بیشتر استراحت کن، آب زیاد بخور و داروهاتو مثل شیاف ، قرص و امپول اگه داری سر وقت بذار
آره عزیزم
اگر خونریزی نداری خیر.چون رحمت و جفت بچه داره بزرگ میشه احساس درد پریودی شدید داری و حتی حالت تهوعت هم زیاد میشه همراه با سر درد البته شدت اش برای افراد متفاوت هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.