خانوما من آزمایش قند رو توی ۲۴ هفته و پنج روز دادم ، زود نبوده ؟؟

۶ پاسخ

نه خوب بوده از 24تا 28هفتگی میتونی بدی ولی من بخاطر شرایط ندادم هنوز

نه. بین هفته ۲۴ تا ۲۸ درسته دیگه

نه خوبه

دکتر من تو ۲۳هفته نوشت

نه منم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی