لابد زیاد میخوری، کم کم بخور دکتر بهم گف نهارتو سه بار بخور
منم اوایل اینجوری بودم چایی نبات زنجبیل میخوردم
منم اینجوری شدم هر چی میخورم سریع دلپیچه میگیرم کلا روده هام درد میکنه البته من روده هام عصبی هستن قبلا هم مشکل داشتم
کم کم بخور به دفعات بخور عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.