۴ پاسخ

توت باعث شکم روش میشه ب خاطر همینه.

خوب نخور عزیز تحمل کن بهتر از دل درده بعدشه که

عزیزم چون توت باعث میشه شکم کار کنه و اونایی که مثلا یوبوست دارن براشون خوبه بخاطر همین وقتی میخوری روده هات تکون میخورن و دلپیچه میگیری

خوب بشورش زیاد نخور اگه دل‌درد میشی

سوال های مرتبط