واژنم و شکم درد میکنه اما دائمی نیست یهو میگره
ترس داره ؟؟؟ خطر ه

۲ پاسخ

عب نداره اگر دردت کمه چون منم همینجور میشم واژنم یهو تیر میکشه

اگه درد زیاد نیس طبیعیه بخاطر رشد رحم و یکیم جفت پایین میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رونیکا مامان نیکان و رونیکا هفته بیستم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی