۸ پاسخ

منم همش چیزایه ترش میخوردم از اولش ولینی نیم پسره ای چیزا اصلا کلیت نداره

بیشتر میشه ماه بالاتر

من بعضی وقتها که کارم زیاد واژن و لگنم درد میگیره

حس میکنم ی چی از واژنم میخواد بیاد بیرون طبیعیه

مرغ هم نمی‌خورم

اره چیزای ترش میخورم

علایمت چی بود نی نی ت دختره
منم دلم میخواد نی نی م دختر باشه

منم همین طور بودم دکتر شیاف پروژسترون داد خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی