۶ پاسخ

بنظرم بیشترخودمون چاق میشیم انقدچیزای بدون ضررهس ک بچروچاق کنه ولی خوب ادم نمتونه ازش بگزره🤣

هردو عزیزم

هردووووووو

خودت هم وزنت میره بالا
کلا مواد قندی و چرب اول رو وزن خودت اثر میذاره
پروتئین برای وزن جنین بهتره

هر دو باهم 😅😅😅

برا وزن گیری جنین خوبه

سوال های مرتبط