۱۱ پاسخ

روغن بچه خیلی کم ب پوستش بزن بعد ببرش حموم

اینه

تصویر

منم پسرم همینطوری بود . دکتر گفت پوستش خشکه . یه کرم نرم کننده داد ک خیلی راضیم

این عالیه پسر منم پوستش خشکی افتاره بود

تصویر

مرطوب کننده بیبی کوکول بزن عالیه صورت و گردن بدن برای اگزما و قرمزی خیلی خوبه

دختر منم اینجوریه بدنشم هست دکتر کرم داده دوروزه میزنم اما هنپز بهتر نشده نمیدونم چرا

لایی موهاش

برا من بدش صورتش بود شیرش عوض کرده میگه به پروتیین گاوی حساسیت داره

من بدنش لینطوری بود روغن بچه زدم خوب شذ

کرم ثمین بزن مرطوب کننده هست یکی دوبار بزنی خوب میشه

ثمین بدون اوره بزنش براش

سوال های مرتبط

مامان مانلی و اِلوین مامان مانلی و اِلوین ۱۷ ماهگی