۱۲ پاسخ

الان چس تومن😂 خونه هریدیم همش رفت

من هرچقدر باشه طلا میخرم

قبل گرونی طلا.پول قرعه کشیامو جم کردم ی وامم گرفتم دادم طلا.بعد گرونی طلا ینی سر ۱۳ تومن فروختم.البته نمیدونسم بیشتر بالا میره.هدفمم از اول همین بود ک بفروشم و بذارم ماهانه برام بیاد.الان ماهانه ۳۰ تومن دارم.که ناهی ی سکه مارسیان یک گرمی میگیرم

سلام الان هیچ پس اندازی ندارم.قبلا طلا می خریدیم و اخیرا تونستیم خونه بخریم با همون پس اندازمون.من هیچ وقت شخصی پس انداز نکردم چون همه ی پولمون تو زندگی مشترک خرج میشه با هزینه های زیادی که داریم. ترجیحم اینه سفر بریم و تجربه کنیم تا اینکه بخوام شخصا برای خودم پس انداز کنم.(همسرم هم موقع خرید هرچیزی هوامو داره و به اسم من میزنه)

۵۰۰ دلار با فک کنم ۱۴ تومن تو کارتم
عیدی هدیه تولد ماهانه ای که همسرم میده اینارو جمع کردم البه خرج میکردما یه مقدراشو کنار میذاشتم

بنام خداهیچی

صدوسی تومن.قرعه خونگی مینویسم. قسطاشم از پولهایی که همسرم میده تا خرج قر و فر کنم میدم.

اگر طلا خریده بودم زیاد میشد ولی نصف طلا میخریدم نصف میزاشتم بانک
با طلاها که خریدم حدود ۵۰۰ ولی شوهرم نمیدونه

بخدا هیچی😂

هر وقت پول دستت میاد حتی ۵ تومن بده طلا بگیر تو همین اپلیکیشنای خرید طلا باهر مبلغی میتونی بخری بعد که به یه گرم رسید ببر طلای فیزیکی بخر

فقط 27 تومن، با ریز ریز پول کنار گذاشتن

هیچی 🥲😁فقط با طلا خریدن میشه پول اصلا نمیمونه

سوال های مرتبط