۴ پاسخ

پس اندازم صفر صفر صفر

همسرم بازاری هستش،هرچی پول نقد داشته باشه میده به من.منم چون اصلا پول نقد خرج نمیکنم‌میشه پس انداز

هرماه از پولی ک بهم میده همسرم ۷۰۰گاهی ۸۰۰ گاهی ام بیشتر کلا فکر میکنم ندارم و میریزم تو ی کارت دیگه

من وقتی خودمو همسرم حقوق میگیریم اول قسطو خرج و جدا میکنیم بقیشو میذاریم تو صندوق خرید طلا

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی
مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا و نیلدا مامان آرشیدا و نیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی