اتفاقاً من یه ساعت پیش کاشت کردم نه ماه بارداری رو برداشته بودم دوباره گذاشتم امروز
من از اول بارداریم دارم
یدونه ناخن نزن
من از اول دارم دکترم گفت مشکلی نداره
من که از اول داشتم،دکترمم گفت موردی نداره
فکر کنم اگر بخوای سزارین کنی چون میبرن اتاق عمل باید در بیاری بازم دقیق نمیدونم
من ک زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.