منم بچم به خودش میپیچه و بی قراره با اینکه مراعات میکنم بنظرم شیر مادر براش خوب نیست چون وقتی شیر خشک میخوره حالش خوبه .اما از طرفی ام نمیخوام شیر خشکی بشه با این وضعیت الان
کولیک یک دوره ای داره برادبعضیا ۴۰ روزه اس بعضیا تا ۴ ماه طول میکشه تا خوب بشه
خوبه عزیزم فقط باید تو غذا خوردن مرعات کنیی غذای های نفاخ اصلا نخور
چرا خوب نیست خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.