۴ پاسخ

من ی کشو مخفی ک ادویه گذاشتم کشو دومی جا قاشقی چوبی همه قاشق چاقو و.. اونجاس
ی کشو هم دستمالا زیر سفره
ی کشو هم ابکش و سینی

برا من خوده گازمه ینی صفحه ای نیس گازم
دوتا کشو داره یکیشو ادویه و ماکارانی و... گذاشتم یکیشم آبکش و لگن های کوچیک دم دستی

دو تا کشو بزرگ دارم بالایی رو انواع ادویه و نمک گذاشتم پایین هم سبزی خشک ماکارونی شکر قند حبوبات

من گازم فر دارع
مامانم کشو داره زیر گاز یه طبقه ادویه ایما گزاشته
یه طبقه قاشق چنگال یه طبقه هم سفره و زیر انداز و دستمال اشپزخونع

سوال های مرتبط